søndag 9. desember 2012

Legohuset..

det er kanskje litt sånn jeg føler det. Og må nok innrømme at jeg hadde tonet ned litt på alle fargene om jeg ikke hadde hatt Edda som unnskyldning ;) nå er det på en måte mer lov.. med mer farger. For farger gjør en veldig glad -hurra :D

Neida, men uansett om man velger gult eller hvitt -det må males om uansett, en eller annen gang. Vil vel ikke tro jobben blir så mye værre.

Uansett, jeg har begynt på yttergangen. Som hos oss er et rent mareritt. Lite og trangt, og jeg blir jo aldri helt fornøyd. Litt fordi at behovene for hva man trenger i en gang forandrer seg fra mnd til mnd. Hun må ha masse klær, ekstra dresser, jakker, utstyr, ski, sko.. u name it! Da må man prøve å tenke praktisk.. jeg orker ikke å ha en gang hvor man må inn på et annet rom for å hente klær og sko. Det skal skje fort, og da man er der. Edda har fått egen knagg og to skoskap i hennes høyde. En med sko og en til luer, skjerf osv.



 Det blir mange tegninger.. og mange malerier, men noen blir ganske morsomme. Som det over her som har fått plass over Edda ene skoskap.



Speil malt i samme gulfarge som veggen over.

Morsomme knagger. I skapet skjuler vi de femti andre jakkene som bare blir brukt nå og da. Disse knaggene er for jakkene man bruker der og da.. så får man se da, hvor lang tid det går før den regelen er "brutt" ;)


Tipper det blir bedre uansett med lister og utforinger *knis*
Men som hos de fleste andre som pusser opp -så er det fryktelig tungt å ta de siste metrene med lister ;)


Ingen kommentarer: