torsdag 20. desember 2012

Hvor lenge varer denne forelskelsen tro?

I dag ankom mitt "nye" spisebord med stoler. Det er riktignok det siste Stian henter for meg.. så jeg håper denne forelskelsen varer evig. Jeg skifter spisestuer oftere enn andre skifter duker.

Mandag forsvant det gamle -med fortjeneste ;)

Og inn i dag kom denne originale "en-eller-annens-farmor" kjøpte- spisestuen fra 70 tallet.

Er jo et tydelig bevis på at visse ting ikke går av moten ;) Syns det var i bra stand til å være over 40 år gammelt, men vi skal vel trekke om stolene om ikke altfor lenge..
Morsomt å ha noe så gammelt, og som jeg syns da -fint!

Det ble bedre plass nå, selv om jeg skvisa inn Eddas stol..


Kommoden sto på Eddas rom frem til for noen dager siden. Da ble den byttet ut med et litt mer oversiktelig skap. Kommoden er egentlig ikke helt min stil, men den ga et litt personlig inntrykk -syns jeg.. Morsomt å tenke på at omtrent alle møblene vi har nå, er alt fra 1900 - frem til i dag.. Jeg puttet alt bakeutstyret mitt i skuffene, så Stian ikke trenger å åpne dem. Høres nemlig ut som hele huset skal dette ned da han har styra med den. Åpner man skuffene bittelitt skjevt så sitter de bom fast.. hihi

Ingen kommentarer: