onsdag 14. november 2012

Gammelt og nytt!

Jeg aner ikke hva slags stil jeg ha, jeg tror ikke den kalles noe heller. Men jeg syns det er gøy og blande gammelt og nytt. Alt jeg har kjøpt/fått her som er gammelt har en historie med seg. Og den er blitt fortalt for hver av tingene. Hvor de kommer fra, hvem som har fått de og hvordan de levde. Merkelig det der :)
Ikke alt av teak er fint, men jeg ser jo at det gradvis kommer inn mer og mer her. Litt usikker på om det bare er jeg som syns det er fint men ;)
Jeg er for å male noen typer møbler, men syns at slike ting som dette skal få være som det er.

Det er så fint, spesielt da lyset står på inni.

Inni skapet har jeg også noe jeg syns er så fint!
Det er knapt så jeg tør å bruke det...


Bittelitt ugledilla om dagen også..
En av maaange ugle.. greier ;)

Alt i ett kan vel si jeg kanskje har gått litt tilbake i tiden, men jeg syns det har blitt hjemmekoselig jeg :)

Teppet er bare midlertidig -har sett meg ut et nytt... Ikea PS <3 *hjærtehjærtesmilefjæs*

Ingen kommentarer: