tirsdag 15. januar 2013

Nhe, jøss. Ny yttergang IGJEN?

Eh ja.. jeg ble (sjokkerende nok) ikke fonøyd med så mye farger som sist altså! Det å bruke opp rester av maling er jo morsomt allikevel, da ser vi jo hvordan man IKKE skal ha det.. men altså.. yttergangen ble malt i en mørk mocca farge, men tanke på fargene jeg har ellers i huset.

Den røde "luen" ble kjøpt på en bruktbutikk i Nederland. Egentlig ganske søt selv om jeg aldri får brukt den til noe ;) Vesken er arvet fra bestemoren min og er nok eldre enn meg!

Bildeveggen skal vokse, og jeg er glad for at jeg har såpass mange farger her at rammer i alle str og nyanser passer sammen. Edda lager jo mye fint i barnehagen og en tovet grønn skapning har fått plass i en ramme. Regner med det blir mange flere :D

den hundre år gamle skjenken hadde sett sine bedre dager. Ble malt i glans 40, fargen pirat! Mangler fortsatt knotter ;)



Hyllene i skapet ble fjernet og erstattet med en knagg til yttertøyet til Edda


Speilet var en gang i gull... litt spray og maling så ble den så fin gul atte!


I gang med bildeveggen..

Gult ble friskt!

Latterlig billig tre fra bohus

4 kommentarer:

NydeligFlott - Julie sa...

Så fargerikt og fint!
Liker stilen din!
Ønsker deg en NydeligFlott kveld!
Klem fra Julie :-)

Linn sa...

Leste bloggen din nå og må si ditto :) rørte meg historien om Signe <3 en fin kveld til deg også :)

Marianne Leonora sa...

Så deilige farger. Legge meg til som følger hos deg jeg :-) Hvis du vil ta en titt inn til meg finner du meg på:
marianneleonora.blogspot.no

klem fra Åsne

Linn sa...

Så koselig :D Takk for det, jeg var innom din nå og du tar jo utrolig fine bilder! Jeg får ikke helt teken på det, men øvelse gjør mester så om noen år blir det kanskje bra! Veldig koselig blogg du har, jeg legger til deg også :) Ha en fin kveld/natt :)

Linn