onsdag 14. november 2012

En evighet siden..

og det kan nok komme at av vi gikk på den berømte "oppussing smellen" . Den som kommer for mange, etter at man har gitt jernet -i tillegg til masse jobbing, familieliv og alt annet som kommer i tillegg. Her har vi bare helgene sammen, så vi har nedprioritert det som gjenstår her en god stund..

Men, nå føler jeg at en svak liten flamme gradvis begynner å tennes igjen. Energien (hos meg ihvertfall) har kommet gradvis tilbake etter at jeg begynte å prioritere litt annerledes.

Noen småprosjekter har det vært her, og bilder kommer :)

Dette er ihvertfall gårsdagens prosjekt. Ene veggen i yttergangen gikk fra hvitt til gult!


Det blir for sterilt her med hvitt, men jeg har ikke helt visst hva slags farge jeg skulle gå for siden den andre veggen i gangen er mørkegrå. Ting begynner ihvertfall å komme litt mer på plass nå!

Ingen kommentarer: