fredag 30. september 2011

Liten verden gitt...

Flere ganger har jeg vært innom Ninas Drops. Jeg kunne glatt ha overlatt huset til henne og la henne fritt få innrede akkurat slik som hun vil.

Tidlig i år fikk vi nye naboer og jeg skjønte straks at dette var en fargeglad dame. Ut i fra det lille jeg så merket jeg at vi hadde ganske så lik smak! Vi har diskutert interiør en god del men enda har det ikke slått meg.. før i dag -da jeg var innom henne og hun lurte på om jeg hadde vært innom bloggen hennes. "Neeei det tror jeg da ikke" svarte jeg. Hun viste meg bloggen og da kunne jeg konstantere at VISST SØREN hadde jeg, ikke bare en gang, men flere ganger vært innom bloggen hennes de siste årene. Hun har nemlig Ninas Drops. Artig tilfeldighet og jeg gleder meg skikkelig til shopping med denne morsomme dama fremover :))

Man blir kjempeglad bare man går inn til henne. Det er så gjennomført med glade farger og  møbler!

Ingen kommentarer: