fredag 26. august 2011

Eddas soverom..

Det første rommet som ble ferdig her i huset -var selvsagt barnerommet ;) Det morsomste rommet! Der gjorde jeg noe jeg vet man egentlig "skal", men som jeg ikke har turt å gjøre flere steder enn der. Nemlig utelate hvitt!! Helheten på et rom blir mye bedre om man dropper det hvite taket (dvs om man bruker andre farger på veggene, feks blå vegger -da kan man ta en dæsj av den blå og tilsette i hvit maling..) her brukte jeg så dus farge på tre av veggene at jeg brukte samme farge i taket.

50 år(?) gammel arvet Teddybjørn -Morsom oppbevaringsboks
Edda har arvet kommode -ble malt i hvitt, selv om jeg hadde veeeldig lyst yil å male skuffene grønne :)


På Eddas soverom ble det bare grønt. Lysegrønt tak, lysegrønne vegger -med en knallgrønn vegg for å friske opp litt! Litt rosa her og der for å myke opp og vips -det rommet jeg faktisk føler meg mest vel i den dag i dag.



1 kommentar:

PillePalle sa...

Denne kommoden er bare kjemepfin.
Ha en koselig kveld videre.
Hilsen fra PiPa